2. 8. 2013

2. srpna 2013 v 18:21 | M. |  Jídelníček
Snídaně: nic
Svačina: nic
Oběd: kuřecí polévka s nudlemi
Svačina: nic
Večeře: kuřecí stehno
+ pár jahod

Pití: káva + mattonka
Pohyb: nic

nemam hlad ani chut k jídlu.

baby you're my diamond | via Tumblr
 

1. 8. 2013

1. srpna 2013 v 16:30 | M. |  Jídelníček
Snídaně: activia bílá + bebe mini
Svačina: nic
Oběd: kuřecí prsa na kari + graham rohlík
Svačina: dětská jahodová přesnídávka
Večeře: nic

Pití: káva + mattonka + voda + alkohol:-(
Pohyb: hrozně moc chůze

This is http://jetsetbabe.com

31. 7. 2013

31. července 2013 v 12:16 | M. |  Jídelníček
Snídaně: chléb Psyllium + dva plátky kuřecí šunky + mrkev
Svačina: nic
Oběd: graham rohlík + gervais
Svačina: activia bílá + bebe mini
Večeře: graham rohlík + gervais + dvě meruňky

Pití: voda + mattonka + pivo
Pohyb: 30 lehsedů

Takže jsem zpátky. Po třech krásných pár týdnech plných jídla jsem se opět dostala tam, kde jsem nechtěla být. Tentokrát je to ale jiné. Nejsem ztrápená a znechucená, jsem pořád šťastná, ale nedávno jsem si stoupla na váhu a ta čísla mě nenadchla a mně najednou přišly ty měsíce snažení hrozně líto. Proto to teď přece nezahodím a zhubnu alespoň to, co jsem nabrala. A pokud se při 49kg rozhodnu, že půjdu dál, tak půjdu. Pokud ne a budu spokojená i tak, budiž. Mým největším cílem je si tu váhu tentokrát opravdu udržet. Je sice krásné chodit na společné obědy, do kina a ve tři ráno chodit na svačinky na benzínku, ale pohled do zrcadla potom už tak krásný není.

Doufám, že to tentokrát zvládnu, chtěla bych se toho zbavit do konce prázdnin, i když jedu ještě na tábor a to bude asi taky trošku komplikovaný. No, ale potom mám ještě něco přes dva týdny do konce prázdnin, tak bych se mohla dát po táboře trošku do kupy. Zkrátka si přeju, aby to tentokrát vyšlo a ve škole jsem byla za hubenou holku. Nic víc nechci.

Untitled
 


lalala

13. května 2013 v 22:34 | M. |  Jídelníček
školaaa mě zmáhá. nejvíc mi asi zabere psát si ty jídelníčky a počítat si ty kalorie, to mě fakt nebaví a vysiluje mě to a potom mám pocit, že mě nebaví samotný hubnutí, a to je moc špatně:(. ale abych tak shrnula ty dny, co jsem tu nebyla.

zahřešila jsem si s kouskem čokolády a Twisterem z KFC (jsem rebelka). Ale na druhou stranu jsem měla víc pohybu, než kdy jindy, ani si nepamatuju, kdy jsem na tréninku takhle makala. v pátek jsem byla na atletických závodech = celé dopoledne pohybu a víkend jsem strávila v Brně. V sobotu jsme se byli s holkama podívat do kabinetu múz na taneční preselekci SDK (skvělá akce, skvělí lidi, všechno skvělý) a v neděli nakupovací den (dvě trička, jinak mi přijde, že momentálně nikde nevedou to, co hledám, což je smůla).

a taky jsem byla dneska poprvé běhat a baví mě. a začnu se tomu víc věnovat. navíc jsem se bavila s kamarádou, která se mi svěřila, že ted taky hrozně přibrala a chce zhubnout, takže mě místo blogu bude tak nějak kontrolovat ona.

momentálně mám šťastné období + svoje dny = ŽERU JAKO PRASE, nebo spíš chtěla bych žrát jako prase, docela to krotím. jo, ještě jsem měla nedávno malý Krushers, ale to je z prohřešků vážně snad všechno, jinak jsem začala zařazovat na jídelníček měkký tvaroh a hodně jogurtů. obědy si nevyčítám, došlo mi, že s tím nic nenadělám.

a reakce? pár lidí už mi pochválilo postavu, dneska jsem teda dostala trochu hate od blbečka spolužáka, že jsem moc teda nezhubla, ale to beru na lehčí váhu. kladných ohlasů je víc, tak jdu správným směrem. uvidím, kdy se zase přihlásím, snad brzy, ale vážně mě to počítání kalorií teď moc nebaví, nebo na to nemám spíš moc času. mějte se a hubněte pořád se stejnou radostí a vůlí.

C3a181f0a66611e2b7d622000a1f968a_7_large

9. 5. 2013

9. května 2013 v 23:10 | M. |  Jídelníček
Snídaně: kaiserka + rama light
Svačina: jablko
Oběd: celozrnná kostka + dva bramborové knedlíky
Svačina: activia bílá + musli + lžíce kakaa
Večeře: 1/2 kuřecího stehna + celozrnný rohlík
Navíc - plátek štrůdlu

Celkem: cca 4500kJ

Pití: voda + mattoni + káva
Pohyb: dvě hodiny tělocviku

Poslední dobou nejím tak, jak chci, chci jíst míň, přijde mi, že jím pořád hrozně moc. Taky jsem už pár dní necvičila Pilates, tak musím začít. Ale zítra asi ještě vynechám, budu tak nějak sportovat celý den, jdu na školní závody a potom mám ještě trénink. Takže o víkendu se na to vrhnu! A mohla bych si taky najít nějakou jógu nebo něco.

Album-559-1024x1024_large

8. 5. 2013

9. května 2013 v 23:02 | M. |  Jídelníček
Snídaně: kaiserka + plátek Fitness šunky
Svačina: nic
Oběd: kuřecí kousky se sýrovou omáčkou + americké brambory
Svačina: musli tyčinka
Večeře: kuřecí stehno + těstoviny s tuňákem a paprikou

Celkem: 4 400kJ

Pití: mattoni + káva + voda + acidofilní mléko
Pohyb: procházka se psem

Tumblr_mkn207xhtm1r47hz7o1_500_large

7. 5. 2013

8. května 2013 v 0:21 | M. |  Jídelníček
Snídaně: ovesná borůvková kaše light
Svačina: nic
Oběd: těstoviny s tuňákem a paprikou
Svačina: nic
Večeře: kuřecí stehno + těstoviny s tuňákem a paprikou

Celkem: cca 3000kJ

Pití: káva + mattoni
Pohyb: chůze

Už musím přestat pít tu mattonku a přejít na normální vodu, jenže je to jako závislost, asi nedokážu vydržet bez slazené vody. Ale musím, s těmi slazenými vodami vážně budu hubnout zbytečně pomaleji, a to přeci nechci.

Tumblr_mjkw7s3b5l1rynlhfo1_500_large

6. 5. 2013

6. května 2013 v 22:46 | M. |  Jídelníček
Snídaně: kaiserka + dva plátky Fitness šunky
Svačina: nic
Oběd: nic
Svačina: nic
Večeře: kaiserka + dva plátky Fitness šunky
Navíc - banánová zmrzlina + tři čokoládové cookies

Celkem: 2700kJ

Pití: mattoni + zelený čaj + káva
Pohyb: 20 minut Pilates + 2h chůze

Tak dneska jsem byla s Mon nakupovat, aspoň mám věci, který jsem potřebovala, tzn. nadkolenky, tužka na obočí a dárek na den matek:), takže se nemusím do neděle stresovat.

Tumblr_mhcwgef6yc1s47u29o1_500_large

5. 5. 2013

6. května 2013 v 12:33 | M. |  Jídelníček
Snídaně: nic
Svačina: nic
Oběd: dva kousky krůtích prsou + kuřecí křídlo + rýže
Svačina: menší banán
Večeře: dvě kaiserky + kousek krůtích prsou

Celkem: 2500kJ

Pití: voda + mattoni
Pohyb: 30 minut power plate

Ty dvě kaiserky mě štvou, ale už nic neudělám no. Dneska bych mohla udělat něco do školy a dočíst knížku, kterou mám už skoro dočtenou. A taky se chci podívát na The Perks Of Being A Wallflower, ještě jsem to neviděla a myslím, že o hodně přicházím. Jinak z power platu mě zas bolí ruce a nohy, ale stejně to stojí za to. Prý by se tam mělo jít minimálně 5x, než na sobě zpozorujete nějaký rozdíl, a já už mám za sebou třetí návštěvu:)))

P.S.: Teď jsem byla dva dny neaktivní, a bohužel si ani moc nepamatuju, co jsem jedla. A předvčerem jsme byli na narozeninové oslavě a stejně jsem tam tak uždibovala, že bych to všechno ani nedokázala zapsat to jídelníčku:D

B4b3676f8d3003e3bfc8d1a45fd8d782_large

2. 5. 2013

2. května 2013 v 23:41 | M. |  Jídelníček
Snídaně: nic
Svačina: nic
Oběd: bílý jogurt + jahodové musli + lžíce kakaa
Svačina: kaiserka + kuřecí debrecínka
Večeře: pár lžic zeleninového salátu + bílá bagetka + musli tyčinka
Navíc: pár brambůrek + jahodový milk shake

Celkem: cca 4100kJ

Pití: mattoni + káva + zelený čaj + coca-cola zero
Pohyb: 30 minut Pilates

Dneska jsem byla v tom kině s holkama a němcama a věděla jsem, že tam budu ještě něco jíst, tak jsem se celý den držela a jedla střídmě, než jsem odjela, tak jsem si dala ještě tu musli tyčinku a potom jsem snědla tu bílou bagetku, milk shake, ochutnala salát a brambůrky. Mohlo být hůř.

Tumblr_mgxozaffl41qm23hao1_500_large

Kam dál