25. 10. 2012

25. října 2012 v 18:17 | M. |  Jídelníček
Snídaně: mléko + cereálie Fitness (25g)
Svačina: Nic
Oběd: zapékané těstoviny + okurek (cca 200g)
Svačina: Activia malinová (115g)
Večeře: cottage sýr (150g) + tmavá bagetka

Pití: káva + 100% pomerančový džus + Prolinie (dohromady cca 2.5l)
Pohyb: 1h procházka se psem + 10 minut workout + cca 2h chůze venku

Dneska jsem celkem spokojená. Babička dělá výborný zapékaný těstoviny:) Dala jsem si to sice bez sýru a kousky párků jsem pečlivě vybrala, ale i tak to bylo moc dobrý:D). A taky jsme dneska byli nakupovat, takže toho mám zase spoustu:) Koupila jsem si celkem dost tmavýho pečiva a po dlouhé době jsem pila džus, miluju džusy)))))). Takže mám zase plnou ledničku:) Jestli bude čas, ještě si zacvičím, ale teď du ven, tak uvidím , kdy dojdu.

P.S.: Zítra jedu do Brna, tak snad budu jíst normálně. Asi si vezmu něco s sebou.

Tumblr_mbvsnhmuul1rug4zyo1_500_large
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Stash Stash | Web | 25. října 2012 v 19:33 | Reagovat

Michalooo.. s tímhle bys neměla být spokojená. Za 1)hrozně málo jídla.. (aspoň mi to tak přijde za 2( na snídani toho je fakt málinko a nemáš tam žádný ovoce :(

a za 3) nemáš na večeři žádnou zeleninu :((

a pochybuju žes do sebe dostala za ten den dostatečný množství bílkovin..Měla bys tam mít víc masa..ale chápu.Když je oběd někde jinde než doma,je to těžký.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama