Leden 2013

30. 1. 2013

30. ledna 2013 v 20:43 | M. |  Jídelníček
Snídaně: cottage sýr + kaiserka
Svačina: jablko + mandarinka + Activia bílá s musli
Oběd: rizoto + pomeranč + tři celozrné sušenky
Svačina: cottage sýr + dva křehké plátky + jogurtový nápoj Dobrá máma
Večeře: malý kousek kuřecích prsou + 1/2 celozrného rohlíku + dětská přesnídávka s otruby + mrkev

Navíc: hrst piškotů

Pití: Prolinie + zelený čaj + káva
Pohyb: Nic

Tumblr_mge37i0gno1rj397bo1_500_large

29. 1. 2013

29. ledna 2013 v 20:25 | M. |  Jídelníček
Snídaně: dětská přesnídávka + otruby
Svačina: cereální kostka (kuřecí šunka, sýr, salát, rajče)
Oběd: kuřecí prsa + bramborová kaše + salát
Svačina: jogurtový nápoj Dobrá máma + cottage sýr + kaiserka
Večeře: kuřecí prsa + celozrný rohlík + mrkev

Navíc: pár pásků čokolády Milka:(

Pití: zelený čaj + káva + Prolinie
Pohyb: Nic

Achjo, jsem na sebe naštvaná za tu čokoládu. Nedokážu se kontrolovat, sem hrozná. Hrozná, hrozná, hrozná. Ale bohužel toho mám teď tolik, že nemám čas se nějak extra litovat. Nemám čas cvičit, ani kdybych chtěla. A když nejím, nemám energii, nemůžu nejíst. Takže prostě začarovaný kruh. Budu muset jíst prostě zdravěji, nejíst sladké a hubnout pomaloučku pomalu. Jinak to asi nepůjde. Ale budu se muset smířit s tím, že do plesu ani do polonézy nezhubnu. Stejně mám volné šaty, tak to snad nebude tak vidět těch pár kilo nahoru. Jestli jo, tak skvělý, skvělý, skvělý. Nedá se nic dělat. Ples si užiju i tak:)

Tumblr_mg99r4ndwr1rig3glo1_250_large

28. 1. 2013

28. ledna 2013 v 16:59 | M. |  Jídelníček
Snídaně: Nic
Svačina: Activia bílá + 20g musli + sójový rohlík
Oběd: gyros s kečupem a zeleninovou oblohou + bio perníčky s medem
Svačina: Nic
Večeře: Nic

Pití: zelený čaj + káva + Prolinie
Pohyb: Nic

Tak, dneska jsem se vážila. Stoupla jsem si na váhu a zjistila jsem, že jsem přibrala dvě kila!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! panebože, kde jsem to nabrala? Vypadám jak mamut a cítím se naprosto hrozně. Vůbec nechápu, jak jsem mohla tolik nabrat! Musím to okamžitě shodit. Asi budu jíst jenom zeleninu, nebo prostě nebudu jíst nebo já nevím, ale ty dvě kila navíc rozhodně nechci! Tento týden si dám teda asi přísnější, snad to vydržím. Odhlásím si školní obědy a vůbec nevím, co budu jíst. Asi bílý jogurty, zeleninu a nevím. Prostě nevím, co mám dělat. Snažím se na to nemyslet a povzbuzovat se tím, že to za chvilku bude dole. Hrozně mě to sere, sem naštvaná. Musím to shodit , rychle!!!!!

Tumblr_mfzgpgcykq1s2nbieo1_400_large

27. 1. 2013

27. ledna 2013 v 20:53 | M |  Jídelníček
Snídaně: cottage sýr + 50g bebe dobré ráno
Svačina: Nic
Oběd: vepřový plátek + těstoviny + kaiserka
Svačina: kaiserka + bílý jogurt + lžička kakaa
Večeře: kaiserka + 1/2 jogobella

Pití: Prolinie
Pohyb: 30 minut bruslení

Tumblr_mgf2pktsyd1qhxzoio1_400_large

26. 1. 2013

26. ledna 2013 v 21:55 | M. |  Jídelníček
Snídaně: cottage sýr + celozrný rohlík
Oběd: 1/2 kuřecího stehna + bramborové knedle + okurky
Svačina: 50g bebe dobré ráno + 1/2 jogobella malinová + nízkotučné kefírové mléko
Večeře: kuřecí stehno + bramborové knedle
Druhá večeře: 50g bebe dobré ráno + 1/2 jogobella malinová

Pití: Prolinie
Pohyb: 1h procházka se psem

Tak jsem zpátky z hor. Vážit se bojím, haha. Nevím, jestli jsem něco přibrala, podle mě jo. Jedla jsem úplně hrozně, vůbec na to nejsem pyšná. Ode dneška se teda vracím k dietě a vážně už to nebudu porušovat. Bojím se, že přiberu. Nebo hůř, že už jsem přibrala.

Tumblr_lrj6wxslro1qgoovzo1_500_large

few steps forward

16. ledna 2013 v 20:17 | M. |  Mou rukou
Bohužel teď nemám moc čas psát jídelníčky a abych pravdu řekla, tak tu dietu teď dost porušuji. Pohybu mám ale dost, zítra a pozítří jdu na trénink + battle a v sobotu odjíždím na týden na hory, budu tam celý týden, tak stejně bych sem nemohla nic přispívat. Ale jak se vrátím z hor, tak na sebe budu opravdu přísnější. Musím si už na to dávat pozor, nebo přiberu a budu zase fňukat. Aby to tady ale tak nezahálelo, tak sem přidám nějaký fotky:) Poprvé jsem dělala fotky ve spodním prádle, myslím, že od srpna je tam ten rozdíl už určitě vidět. Pořád si tak nějak držím 50kg, ale do léta chci vážit maximálně 45kg, to je opravdu strop.



14. 1. 2013

14. ledna 2013 v 22:21 | M. |  Jídelníček
Snídaně: brosková přesnídávka + malá tmavá houska
Svačina: Activia bílá + musli + jablko
Oběd: špagety s boloňskou omáčkou + salát + dvě celozrné sušenky
Svačina: grahamový rohlík + cottage sýr
Večeře: mléko + cereálie Cheerios

Pití: Prolinie
Pohyb: Nic

Dneska se mi to moc nepovedlo. Ale konečně mám vysvětlení pro ty mé nezvladatelné chutě. Dostala jsem měsíčky o něco dřív než jsem měla, takže tím je všechno jasné. Nesnáším to, nemůžu se tomu jídlu prostě ubránit. A začnu si dělat zase aspoň ty čaje. Zítra jsem měla jít na trénink, asi mi to nevyjde, uvidím no. Zítra píšeme pololetku z matiky, tak mi držte palce:))))

Tumblr_mg7r92gvxc1r42dfso1_400_large

13. 1. 2013

13. ledna 2013 v 22:18 | M. |  Jídelníček
Snídaně: Activia bílá + musli
Oběd: 1/2 vepřového masa + 1/2 kuřecího stehna + vařené nudle
Svačina: kaiserka + dvě lžíce otrub + bílý jogurt + mandarinka
Svačina: banán + kaiserka + kuřecí prsní šunka
Večeře: houska + Activia bílá + musli

Navíc: tři proužky čokolády Merci

Pití: Prolinie (3.5l)
Pohyb: Nic

saaaaakra, tu čokoládu sem teda neplánovala. Jestli budu chtít takhle mlsat, měla bych teda začít cvičit, protože nebudu i žrát a nic nedělat. Buď teda budu cvičit každej den a občas si něco dopřeju, nebo budu mít pohyb jenom ve formě tréninků, tělocviku, spinningu a jiných zájmových kroužků , ale budu to fakt dodržovat. Nevím, co se sebou, fakt ne.

Tumblr_mfg0zsllhe1qflttoo1_500_large

12. 1. 2013

12. ledna 2013 v 22:03 | M. |  Jídelníček
Snídaně: těstovinový salát s tuňákem
Svačina: miska cereálií Fitness + plátek bábovky
Oběd: rybí filé + špenát + brambory
Svačina: cottage sýr + kaiserka
Večeře: trochu těstovinového salátu + mléko&cereálie Fitness

Pití: Prolinie
Pohyb: Nic

Tumblr_mfaoamimip1ry4wreo1_500_large

11. 1. 2012

12. ledna 2013 v 22:01 | M- |  Jídelníček
Snídaně: kaiserka + jahodová přesnídávka
Svačina: jablko
Oběd: celozrná kostka + šunka, sýr, kečup, salát, rajče + jedna celozrná sušenka
Svačina: cottage sýr + dvě malé tmavé housky
Večeře: těstovinový salát s tuňákem

Navíc: miska cereálií Fitness

Pití: minerálka + káva
Pohyb: 2h tanec

Tumblr_mfbcorkd631riquzlo1_500_large