Duben 2013

28. 4. 2013

29. dubna 2013 v 19:19 | M. |  Jídelníček
Snídaně: activia bílá + lžíce medu + musli jahodové
Svačina: kousek perníku
Oběd: krůtí prsa + zeleninový salát
Svačina: pšeničné křehké plátky (30g) + Florian bílý s musli a ovoce
Večeře: dva vídeňské párečky + krajíc pšeničného chleba + kečup
Navíc - 1/2 banánu po cvičení

Celkem: 3800kJ

Pití: káva + mattoni + zelený čaj
Pohyb: procházka se psem + 30 minut power plate

Tumblr_mekl5i0wf31ryfriuo1_400_large

27. 4. 2013

28. dubna 2013 v 14:10 | M. |  Jídelníček
Snídaně: activia bílá + musli
Svačina: banán
Oběd: krůtí prsa + zeleninový salát
Svačina: activia bílá + lžíce medu + musli
Večeře: pšeničné křehké plátky (50g)

Celkem: 3000kJ

Pití: káva + mattoni + pivo
Pohyb: 7km chůze

Stáhla jsem si na iPhone aplikaci, která mi měří pohyb. A včera jsem ušla 7km, což je celkem dobrý:D Na Pilates jsem bohužel neměla vůbec čas, tak jak jsem plánovala:( Byla jsem skoro celý den venku a jenom jsme se procházeli po parku a bylo to fajn. Nic jsem se nenaučila, ale tak dobryyy. Všechno udělám dneska snad.

Img_1246_515067c1ddf2b35c0d308939_large

26. 4. 2013

26. dubna 2013 v 14:54 | M. |  Jídelníček
Snídaně: activia bílá + 20g musli
Svačina: activia bílá + 20g musli
Oběd: 50g hovězího masa + hrachová kaše + krajíc pšeničného chleba
Svačina: kaiserka + dva plátky debrecínské šunky
Večeře: celozrný rohlík + dva plátky debrecínské šunky

Celkem: cca 4000kJ

Pití: mattoni + zelený čaj + káva + voda
Pohyb: 2h tanec

Dneska jsem četla článek, že k rychlé redukci váhy by měl jídelníček obsahovat DO 4200kJ. Budu teda muset dost ubrat, protože normálně sním tak kolem těch 5000kJ. Ale už se lepším:)

Bbcfb042f3cbd6bb86ffaf8913ffbf31_large

25. 4. 2013

25. dubna 2013 v 16:32 | M. |  Jídelníček
Snídaně: activia tvarohová
Svačina: activia bílá + bebe mini (20g) + jahodové smoothie
Oběd: bramborová kaše + pár soust vepřového + banánové smoothie
Svačina: kaiserka + dva plátky kuřecí prsní šunky + sušené meruňky
Večeře: ovesná kaše light

Celkem: cca 5500kJ

Pití: zelený čaj + mattoni+ káva
Pohyb: nic

Dneska jsem to přehnala, je to kvůli těm dvou nápojům dopoledne:/ Ale když ony jsou TAK dobrý a občas si dopřát přece můžu. Chtěla jsem si dát jenom jeden, jenže potom jsme šli ještě na jeden se školou a aachjo. Ale tak jednou se svět nezboří:) A zítra je paaaatek, jupí.


B37b7de093ff11e283f722000a1fbd91_7_large

24. 4. 2013

24. dubna 2013 v 19:56 | M. |  Jídelníček
Snídaně: ovesná borůvková kaše light
Svačina: activia bílá + bebe mini
Oběd: celozrná kostka + dva houskové knedlíky
Svačina: kaiserka + gervais
večeře: 1/2 ovofitu + kaiserka + kuřecí prsní šunka

Naívc: musli tyčinka De-nuts

Celkem: cca 4800kJ

Pití: káva + zelený čaj + mattonka + actimel
Pohyb: nic

Tak hrozně mě bolí všechno z toho včerejšího power platu, uf. Nikdy mě nic tolik ze cvičení nebolelo. Snad to co nejdřív přejde, ať si zítra můžu dát Pilates:)

Tumblr_mifo8svhta1rtwflto1_500_large

23. 4. 2013

23. dubna 2013 v 18:14 | M. |  Jídelníček
Snídaně: ovesná borůvková kaše light
Svačina: 1/2 menšího banánu
Oběd: kousek smaženého květáku
Svačina: celozrný rohlík s gervais + ovocnozeleninový salát
Večeře: ???

Navíc: 50g remysek (ovesné sušenky) + 50g sušených banánů

Celkem: cca 4000kJ + večeře

Pití: káva + matonni + voda
Pohyb: 30 minut power plate

byli jste někdy někdo cvičit na power plate? je to největší makačka, a to jsem si myslela, že pilates je maximum! vážně, takhle jsem se dlouho nezřídila, bolí mě všechno. mohli bychom na to s Mon chodit častěji, pokud budu mít peníze, není to totiž zrovna levná záležitost. 30 minut stojí 120,- kč, ale zase s vámi celou dobu civičí trenérka a je to prostě skvělý, i když v tu chvíli to tak skvělý není:D. jinak se mám úžasně, za týden je majáles a prázdniny, poslední zvonění a tak všechno dohromady a konečně budu mít na chvilku pokoj od školy:) poslední dobou to totiž moc nedávám. vyznamenání se mi docela vzdaluje, problémy mám hlavně s chemií, kterou vážně nevím, jak si opravím. ještě musím zamakat v biologii a matice, ale s chemií jsem měla vždycky problémy. achjo, musím zabrat. jestli si v těchto předmětech nějak vylepším známky, tak bych to vyznamenání mohla dát. a mám ještě dva měsíce. a pak dvouměsíční volno a seru na všechno:))))))

P.S: jsem tak ráda, že zase hubnu. hrozně mi to chybělo, i když jsem si to navenek neuvědomovala. když jím špatně, celý svět je najednou prostě špatnej. a teď, když každý den cvičím, nejím sladké a tak, prostě se cítím líp, když po cvičení vím, že moje tělo sílí.

Tumblr_mfb39r5iwi1s05zkuo1_500_large

22. 4. 2013

22. dubna 2013 v 19:04 | M. |  Jídelníček
Snídaně: bílý jogurt + menší banán
Svačina: jahodová přesnídávka + bebe dobré ráno
Oběd: dušená rýže + hlávkový salát
Svačina: 50g ovesných sušenek + přeničné plátky se sýrem gervais
Večeře: kaiserka + gervais

Navíc: banánová zmrzlina

Pití: zelený čaj + káva + matonni + actimel + pivo
Pohyb: 30minut Pilates

Celkem: cca 4800kJ

19f3dd4fbf1b773ef805e250d42fbdfe_large

21. 4. 2013

21. dubna 2013 v 20:05 | M. |  Jídelníček
Snídaně: nic
Svačina: nic
Oběd: 1/2 plátku grilovaných kuřecích prsou + šopský salát
Svačina: nic
Večeře: 1/2 plátku grilovaných kuřecích prsou + šopský salát

Navíc: čtvereček čokolády

Pití: 3l Matonni + káva + zelený čaj
Pohyb: 30 minut Pilates + 25 sklapovaček

Celkem: cca 2800kJ

Řeknu vám, Pilates je makačka! A jinak první den nebyl úplně podle mých představ (ta čokoláda), ale přišla jsem na to, že nemusím sníst celou čokoládu, ale stačí mi troška. A vážně se budu snažit to omezit úplně.

Tumblr_mjgk40f1ap1qd8q7fo1_r1_1280_large

21. 4. 2013 - only one month till summer

21. dubna 2013 v 2:27 | M. |  Mou rukou
Tak nějak kolem půl třetí ráno jsem si uvědomila, že jsem za ty tři týdny hrozně přibrala. A nevím,co dělat. Tak hezky jsem se připravovala na tohle léto a pár týdnů před ním to přiberu zpátky. Byly to ovšem krásný tři týdny, nehlídat se. Ale ted to budou příšerný tři měsíce léta. Ale ještě není konec, mám čas něco přes měsíc, takže do začátku června svou váhu chci dotáhnout na přijatelných 48kg. Moje nejnižší váha je zatím 49kg a já ji chci překonat. Nebudu lhát, budu držet asi drastičtější dietu a budu se snažit každý den cvičit pilates. Nemám v plánu moc jíst, ale hodně pít. Jídlo je tabu. Zelenina a nízkotučné věci. Jestli to poruším, vážně se budu nenávidět. Těmihle dietami a cvičením bych mohla mít do léta hezkou postavu. Bude to akorát rozdílné v tom, že se budu zase hlídat jak šílená a budu z toho na nervy a protivná. A po létě to nejspíš přiberu zpátky. Ale upřímně mi to za to stojí. Ještě se teď učím španělsky tak nevím, jak to všechno budu zvládat. Nevím, jestli zase dokážu hubnutí postavit na první místo, když je tu teď tolik nových věcí. Ale budu se snažit stíhat školu, tanec, jídlo, pilates, španělstinu a všechno ostatní na jedničku. Je krásný, že jsem o půl třetí ráno takhle pozitivní, když nemám hlad, zítra to bude horší. Ale musím na sebe být tvrdá, protože jsem to fakt pokazila a nechci si říct, že jsem si to minulý rok všechno jen nalhávala a postavu mám pořád stejnou. Vím, že jsem se teď neměla tak přejídat a napravím to. Teď už vím, že to jde, že jde zhubnout. I, že jde přibrat. Doufám, že se mi to povede, držte mi palce!

Large

how am I?

8. dubna 2013 v 0:01 | M. |  Mou rukou
Delší dobu jsem se neozvala, neměla jsem vůbec čas. Snad tento týden bude lepší:) Měli jsme hodně učení, takže jsem neměla moc času počítat si kalorie a přispívat na blog a přiznám se, že pár prohřešků jsem měla. Hlavně buchty a dneska jsem měla kousek vepřového masa. Jo a v úterý jsem měla dokonce zmrzlinový pohár! Já rebelka:D Ale mám se fakt fajn, teď začnu cvičit to pilates a občas si zacvičím ještě 30 day shred level 3, protože mi to fakt přijde jako dobrej cvičební plán. A pak bych se mohla dát na nějakej další měsíční plán s Jill, ještě nevím:) Zítra mám narozky, tak teďka začně to období oslav, kdy si rozhodně nebudu nic odpírat:) Ale tak jednou za čas je taky dobré si dopřát:)

Tumblr_mjebzgesvv1rasyt4o1_400_large